Elleure op de cover van vaktijdschrift De Kapper
We zijn ontzettend trots; Elleure staat deze maand op de cover van De Kapper. De Kapper is hét vaktijdschrift voor de totale kappersbranche. In dit artikel lees je alles over ons merk en wat onze succesfactoren zijn.
Elleure is er voor iedereen
Wat begon met een haarkleuringslijn, is inmiddels uitgegroeid tot een volledig assortiment aan haarkleuringen, styling- en verzorgingsproducten. We zijn een fashionable en betaalbaar merk dat ontzettend toegankelijk is. Of je nou beginnend kapster bent, veel ervaring hebt, ZZP’er bent of een grote salon runt, iedereen kan en mag met Elleure werken.
100% vegan kappersmerk
Annelien Dijkman, Brand Manager Elleure, legt uit waarom wij er voor kiezen een volledig vegan kappersmerk te zijn: “We zijn er voor de kapper van de toekomst, dus duurzaamheid is daar een belangrijk onderdeel van. Vegan is volgens ons geen trend meer, maar een vereiste. Onder meer omdat er steeds meer vraag naar is. Onze producten zijn daarom 100% vegan en dierproefvrij, bevatten de meest hoogwaardige ingrediënten en zijn vrij van sulfaten, parabenen en siliconen.”
Groot nieuws
Naast dat je in deze coverstory alles leest over Elleure en waar wij voor staan, delen we ook een kleine primeur; Om nog beter in te kunnen spelen op de wensen van de kapper, wordt er achter de schermen namelijk hard gewerkt aan de lancering van een nieuwe lijn producten. Wat dit gaat zijn blijft nog even geheim. Reden genoeg om Elleure goed in de gaten te houden!